فرم ارسال معرفی نامه شرکت‌کنندگان طرح ساهب

آن دسته از اعضای طرح ساهب که درحال حاضر دانشجو هستند لازم است حداکثر تا 15 مرداد 99، مشارکت خود در طرح ساهب را  به اطلاع مسئول بسیج دانشگاه خود برسانند و یک معرفی‌نامه مکتوب مشابه نمونه زیر ، از طرف مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه خود و با مهر و امضای رسمی وی در این فرم بارگذاری نمایند. این معرفی‌نامه جهت فعالیت‌های بعدی شرکت‌کنندگان طرح ساهب در قالب هسته بین‌الملل دانشگاه خود مورد نیاز خواهد بود.

لازم به ذکر است که قرار بود معرفی نامه‌های دانشجویان حداکثر تا پایان فروردین ارسال شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها این زمان تمدید شد. اکنون کلیه دانشجویان عضو ساهب موظف به ارسال معرفی نامه زیر از طرف مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خود هستند و تعطیلی دانشگاه‌ها نباید بهانه‌ای برای عدم ارسال معرفی‌نامه باشد. ارسال این معرفی نامه نیازی به حضور فیزیکی در دانشگاه ندارد و دانشجویان می‌توانند طی تماسی با مسئول بسیج دانشگاه خود از ایشان درخواست صدور معرفی نامه نمایند. سپس تصویر معرفی نامه ای که توسط مسئول بسیج مهر و امضا شده است را از طریق همین صفحه و در فرم زیر بارگذاری کنند.

قابل توجه است که عدم ارسال معرفی نامه، ادامه فعالیت دانشجویان را در طرح ساهب با مشکل مواجه خواهد کرد. لذا همه دانشجویان محترم نسبت به ارتباط با مسئول بسیج و دریافت این معرفی نامه اقدام نمایند.

در صورتی که پس از پرس و جو از دوستان و هم دانشگاهی‌‌های خود، شماره تماس مسئول بسیج دانشگاه‌تان را نیافتید، جهت دریافت شماره تماس به آیدی erfanian1001@ در پیام‌رسان بله پیام دهید.